single post

עיבוד שבבי בצפון

עיבוד שבבי מדויק
מכונות עיבוד שבבי בצפון זקוקות לתחזוקה מתמדת, על כן, חברת GMS Technology שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע הן בייצור, בתחזוקה ואף בטיפול ותיקון תקלות שונות במכונות מסוג זה. חברתנו בעלת ניסיון עשיר בתחום זה ותשמח להעמיד לרשותכם את צוות העובדים המקצועי אשר יתאים את המענה המדויק בעבור כלל צרכיו של המפעל או בית העסק שלכם.

בניית, תחזוקה ותיקון של מכונות עיבוד שבבי בצפון
עיבוד שבבי זהו תהליך ייצור תעשייתי במהלכו מתבצעת הסרה של חומר מגוש של חומר גלם, זאת עד לקבלת החלק או הרכיב המבוקש. מכונות עיבוד שבבי בצפון נפוצות מאוד ונוכחות במפעלים מגוונים מכל ענפי התעשייה, זאת החל מענף הרוקחות והרפואה, דרך תעשיית המזון וההייטק ועד למפעלים השייכים לתעשייה הכבדה.

חשוב לציין כי מכונות אלו הינן חיוניות בעבור מפעלים רבים ועל כן גם אתם בוודאי מחפשים אחר חברה מקצועית ומנוסה אשר תוכל לבנות את מכונות אלו למענכם, לתחזק אותן ולטפל בהן ובתקלות בעת הצורך. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בביצוע כלל המשימות הללו בצורה המקצועית ביותר ובהתאמה מדויקת לכל צורך והעדפה שלכם.

הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם בכל שלב לאורכה של הדרך ויקפיד על השלמתה של משימותיו באופן המקצועי, המנוסה והמדויק ביותר. כלל העובדים אשר מועסקים בחברתנו עוברים את ההכשרה הנחוצה לשם ביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר תוך מתן מלוא תשומת הלב לכל תקלה או בעיה אשר מתגלה לאורכה של הדרך.

עיבוד שבבי בצפון באיכות ללא פשרות
חברת GMS Technology שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע במתן המענה המקצועי ביותר לכל צורך אשר עשוי להתעורר בתחום התחזוקה של בית העסק שלכם. חברתנו תסייע בהענקת מגוון שירותים בתום זאת ברמת הביצוע האיכותית והגבוהה ביותר. אנו שמים דגש על שירות איכותי ומתן יחס אישי וחם בעבור כל לקוח, זאת על מנת לענות על כל צרכיו בצורה המדויקת והיעילה ביותר.

עיבוד שבבי בצפון באיכות ללא פשרות

עיבוד שבבי
עיבוד שבבי בצפון הוא אלמנט חשוב כאשר מדובר על תחזוק מוצרים בעסק שלך. מכונות עיבוד שבבי בצפון זקוקות לתחזוקה מתמדת, על כן, חברת GMS Technology שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע הן בייצור, בתחזוקה ואף בטיפול ותיקון תקלות שונות במכונות מסוג זה. חברתנו בעלת ניסיון עשיר בתחום זה ותשמח להעמיד לרשותכם את צוות העובדים המקצועי אשר יתאים את המענה המדויק בעבור כלל צרכיו של המפעל או בית העסק שלכם.

עיבוד שבבי בצפון – חשיבות סוג חומר הגלם:
לצורך העניין נחלק את סוגי חומרי הגלם לשלוש קטגוריות: אלומיניום, פלדה ופלסטיק.
רוב מפעלי העיבוד השבבי בנויים ומעדיפים לעבוד עם אלומיניום כחומר גלם, וזאת משום שעיבודו קל בהיותו חומר רך ומשום שעיבודו אינו מצריך החלפה תכופה של כלי העיבוד עקב בלאי ושחיקה מוגברים. בנוסף, כאשר מדובר בעיבוד אלומיניום, יכול היצרן להתייעל טכנולוגית ולהביא לידי הורדה ניכרת בזמן מכונה.

מכונות לעיבוד אלומיניום עובדות במהירות סיבוב גבוהה של לפחות 8,000 סיבובים לדקה. לעומתן, מכונות לעיבוד פלדה ומתכות קשות אחרות, עובדות במהירות סיבוב של עד 6,000 סיבובים לדקה והן בעלות תכונה של מומנט גבוה (חוזק להורדת שבב). לצורך המחשה, קל יחסית להביא מכונה לעיבוד אלומיניום למצב של עצירה של כלי העיבוד אם גורמים לה להתאמץ יתר על המידה.

לכן, אם המוצרים שאתה צריך לייצר מושתתים על טהרת הפלדה והמתכות הקשות, יש לבחור ספק עיבוד שבבי שמסוגל לעבוד עם חומרי גלם אלה.
בנוגע לקטגוריית חומרי הגלם הפלסטיים (פיק, טפלון, PVC, גלס אפוקסי וכו'. על היצרן להיות בעל ניסיון בעיבוד חומרי גלם שכאלה, מכיוון שישנם חומרים המשנים את מידותיהם לאחר סיום תהליכי העיבוד, דבר שצריך לקחת בחשבון מראש.

בנוסף, ישנם חומרים מהקטגוריה הזאת שגורמים להצטברות שבבי אבק זעירים המצריכים מתקן שאיבה מיוחד על מנת למנוע את כניסתם למנגנוני המכונה, דבר שיביא לעיוותים בייצור ולנזק אפשרי לציוד.

רכישת מכונות עיבוד שבבי בצפון הארץ – איך עושים את זה נכון?
על מנת לרכוש מכונות עיבוד שבבי בצפון הארץ אתם צריכים לבחון שלושה פרמטרים מרכזיים של המשימה:

מה הוא השימוש המרכזי במכונה? האם המכונה עתידה לבצע חיתוך של מוצר או חומר גלם יחיד? מה הוא קצב העבודה המצופה? האם אתם צריכים להפעיל את המכונה באופן קבוע?
כמה מקום יש לכם להפעלת המכונה? האם המפעל שלכם הוא קטן וקומפקטי? או שאתם חייבים להתאים את גודל המכונה לפס ייצור עצום בתוך מפעל רחב ידיים?
מה היא העלות שאתם יכולים לשמור לטובת ההשקעה? העלות תקבע מה תהיה איכות המוצר הסופי, ועל כן זו היא שאלה מרכזית שמחייבת אתכם בחשיבה מעמיקה.

עיבוד שבבי cnc
עיבוד שבבי cnc צריך להיות מיוצר באופן מדויק הן מבחינת חומר הגלם שממנו מיוצר ועד למורכבות החלקים. בתחום העיבוד השבבי לא מדובר במוצר מדף מתוך קטלוג, אלא במה שנקרא "הזמנה לפי שרטוט", ולכן לא ניתן לבחון את המוצר לפני הקניה, דבר שמביא לעתים לחוסר ודאות לגבי התוצאה הסופית שתתקבל. כל ספק הוא בעל תכונות שונות – מה שגורם לכך שאנשי הרכש שלך, כלקוח, צריכים להכיר היטב את אופי הייצור הנדרש לחלקים שלך ובהתאם לכך לפנות לספק המתאים. חברת GMS Technology היא הספק האידיאלי עבורכם.

מהי מכונת עיבוד שבבי cnc?
אחת מהמכונות המתקדמות בתחום העיבוד השבבי, היא ה- CNC (Computer numerical Control) בה התהליך מבוצע ע"י בקרה ממוחשבת.

מכונת ה- CNC היא מכונה לעיבוד שבבים וחיתוך של חומרים שונים, אשר מורכבת ממנועים המייצרים תנועת צירים וראש מסתובב, כאשר המחשב שולט על ה- CNC ומייצר את האובייקט/ החפץ הרצוי, תוך הרכבת כלים מסוגים שונים (כרסומים, מקדחים, מברזים, מקדדים, סכיני חריטה, סכיני חירוץ, סכיני גידוע, סכיני הברגה וכו') לצורך הסרת החומר.

יכולת הדיוק בחיתוך CNC גבוהה ביותר ולכן גם מועדפת לביצוע חיתוך מדויק ואיכותי, אך תנאי הכרחי להפקת מוצרים איכותיים, בסיום תהליך העיבוד הוא, השימוש בחומרי גלם איכותיים. ככל שחומר הגלם יהיה איכותי יותר, כך יהיה המוצר הסופי איכותי יותר ותפקודו במערכת אליה הוא מיועד, יהיה מושלם.

טיפול ותיקון מכונות עיבוד שבבי cnc
במידה ואתם מגלים יום בהיר אחד כי אחת ממכונות העיבוד השבבי שבקה חיים, אין סיבה להילחץ. פנו אל חברתנו עוד היום ואנו נוודא כי צוות עובדים מקצועי יגיע למקום במהרה, יאבחן את התקלה באופן מדויק ויספק את שירות התיקונים הנחוץ לכם באותו הרגע. חברתנו יודעת כי אין סיבה לבזבז זמן יקר ולעכב את פעילותו של המפעל, ועל כן GMS-Technology תספק בעבורכם את השירותים המקצועיים ביותר, כך שתוכלו לחזור לפעילותיכם בהקדם האפשרי.

מבין תחומי ההתמחות העיקריים של החברה ניתן למנות את תחום העיבוד השבבי cnc, תכנון ויצירת מכונות בהתאמה אישית לתעשייה לצד תכנון והקמת, רשת ורצועה לתעשייה. כמו כן, כל עבודת נירוסטה מורכבת כולל מסגרות מנירוסטה משטחים מנירוסטה וחיתוך פרופילים מנירוסטה גם נמנות מבין תחומי ההתמחות שלנו. זקוקים לפרטים נוספים? צרו קשר כבר היום ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

עיבוד שבבי cnc

עיבוד שבבים CNC
מכונות עיבוד שבבי, הידועות גם בשם cnc – computer numerical control, נמצאות בשימוש מתמיד בקרב מפעלים שונים מכל ענפי התעשייה. מכונות חיוניות אלו מאפשרות לכם לשנות את צורתו של חומר הגלם שלכם בצורה מדויקת ובהתאמה מירבית לצרכים שלכם. תחזוקתן של מכונות אלו הינה חיונית, זאת על מנת להבטיח כי המפעל שלכם יוכל להמשיך בפעילותו בצורה מסודרת וללא בעיות. חברת GMS Technology חרטה על דגלה את מחויבותה ללקוחותיה ועל כן מסייעת בצורה המקצועית ביותר בטיפול, תחזוקה ואפילו תיקון של מכונות עיבוד שבבי מסוגים שונים.

טיפול ותיקון מכונות עיבוד שבבי על ידי המקצוענים
מפעלים רבים מכל תחומי התעשייה נעזרים בתהליך ייצור תעשייתי, בו מגוש חומר גלם גדול מכינים את המוצר או הרכיב הדרוש להרכבה בצורה מדויקת. שיטוה זו נקראת עיבוד שבבי, או cnc. קיים מגוון של מכונות המשמשות לתהליך זה, זאת לרבות מחרטות וכרסומות אשר מסירות את החומר העודף ברמה המדויקת ביותר, על לרמת אלפית המילימטר.

במידה ואתם מגלים יום בהיר אחד כי אחת ממכונות העיבוד השבבי שבקה חיים, אין סיבה להילחץ. פנו אל חברתנו עוד היום ואנו נוודא כי צוות עובדים מקצועי יגיע למקום במהרה, יאבחן את התקלה באופן מדויק ויספק את שירות התיקונים הנחוץ לכם באותו הרגע. חברתנו יודעת כי אין סיבה לבזבז זמן יקר ולעכב את פעילותו של המפעל, ועל כן תספק בעבורכם את השירותים המקצועיים ביותר, כך שתוכלו לחזור לפעילותיכם בהקדם האפשרי.

תיקון מכונות עיבוד שבבי
תהליכי ייצור טכנולוגיים, הפכו לנחלתם של חברות רבות בתחום ההייטק הישראלי. התעשייה פורחת ולצד העבודה הקשה של הצוותים המפתחים, יש גם פעולות שמתרחשות מאחורי הקלעים ועוזרות לשמור על הקצב הפיתוח של כולנו מכירים. כדי שישראל תהיה מעצמת הייטק, צריך לדאוג גם לאיכות המכונות שמבצעות את תהליכי הייצור המתקדמים הללו, וזהו היא משימה שמתרחשת לאורך שנים ארוכות. כך שאם אתם מתמודדים עם בעיה בתהליך עיבוד השבבים, עליכם לפנות לעזרת צוות שיכול לבצע תיקון מכונות עיבוד שבבי בצורה מקצועית ומנוסה תוך מינימום השפעה על המערכת עצמה. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת GMS Technology נעזור לכם למצוא את הפתרונות המתאימים ולבנות את תוכנית התחזוקה ההולמת למערכות הטכנולוגיות שלכם.

תהליך תיקון מכונות עיבוד שבבי, שמתנהל בצורה מאורגנת
כל בעיה או תקלה במערכת יצור המבוססת על עיבוד שבבי, דורשת התייחסות פרטנית. במקרים שיש לבצע תיקון מכונות עיבוד שבבי, הדבר הראשון שצריך להתייחס אליו הוא תהליך האבחון של הבעיה. שכן אתם לא רוצים לבזבז זמן או לבזבז אנרגיה מיותרת על תיקון של בעיות שלא רלוונטיות לאירוע הנוכחי. כאן נכנס לתמונה הידע של אנשי המקצוע וההיכרות עם המבנה המכני של מערכות העיבוד השבבי, אשר יכול לבצע אבחון מדויק של הבעיה תוך פרק זמן של דקות ספורות. מכאן ואילך, סדר הפעולות של אנשי המקצוע שנמצאים בשטח, הוא די קבוע והוא מתבסס על האסטרטגיה שנבחרה לטיפול בבעיה ועל רמת הניסיון של העוסקים בדבר.

עמודי האתר
SOCIAL SHARE